ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ - ΑΠΟ John Kioulekas
...Μητσοτάκης Τσίπρας και Γιώργος Παπανδρέου κάλυψαν επίσημα τη Μαρία Ρεπούση που είναι το σύμβολο του ενδοτικού ανθελληνικού, μισθοφορικού στρατού της πνευματικής μας εθνοκτονίας, είναι η συγγραφέας του βιβλίου Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού.
Και η Ρεπούση και η κ Λεοντσίνη- Γλυκοφρύδη πήραν διδακτορικό από τον Γ. Λεοντσίνη, ο οποίος νυμφεύθηκε την δεύτερη, έδωσε εργασία στο γραφείο του επί χρόνια στην πρώτη, (η Ρεπούση, ως καθηγήτρια γαλλικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ήταν αποσπασμένη για σειρά ετών στο γραφείο του) και τις προώθησε στο πανεπιστήμιο!
Στην μία ανατέθηκε η συγγραφή του βιβλίου και στην άλλη η αξιολόγηση! Τι άλλο καλύτερο; Ο Βερέμης σχεδιάζει και αναθέτει στον Λεοντσίνη, σαν το Φίλιππα με τον Ναθαναήλ.
Στο ΦΕΚ με ημερομηνία 13/09/1980, τεύχος τρίτον, με αριθμό φύλλου 266, εκδοθέν από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, όπου αναφέρονται οι διορισμοί των διαφόρων πτυχιούχων σε θέσεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαιδεύσεως, στην σελίδα 2347, του κλάδου Α5 των πτυχιούχων Γαλλικής Φιλολογίας, βρίσκουμε το εξής όνομα: Ρεπούση Μαρία του Βασιλείου, διορισθείσα σε Γυμνάσιο στην Άρτα. Καθηγήτρια Γαλλικών, δηλαδή.
Στο ΦΕΚ αρ. φύλλου 86, της 15ης Απριλίου του 2005, σελίδα 598 προκηρύχθηκε μία θέση μέλους Δ.Ε.Π. του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από την εθνομηδενίστρια, υπερασπίστρια ως υπουργός του βιβλίου παραχάραξης της ιστορίας, κ. Μαριέττα Γιαννάκου. Στο ΦΕΚ αρ. φύλλου 73, της 2ας Φεβρουαρίου του 2007 στην σελίδα 612 γίνεται ο διορισμός της κας Ρεπούση, ως επίκουρης καθηγήτριας με μονιμότητα, σύμφωνα με την προηγουμένως προκηρυχθείσα θέση. Δηλαδή, η προκήρυξη της θέσης έγινε, αφού είχε αναλάβει την συγγραφή του βιβλίου και ο διορισμός, έγινε, αφού είχε συγγράψει προηγουμένως το βιβλίο.
Όταν παρέδωσε το βιβλίο αυτό, η κα Ρεπούση δεν ήταν μόνιμη Επίκουρος Καθηγήτρια Πανεπιστημίου. Προφανώς, είχε διδακτική εμπειρία, μεταπτυχιακά, διδακτορικούς τίτλους, όλα καλά, πτυχίο Ιστορίας όμως, όχι. Δεν ήταν Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιστορίας, όταν παρέδωσε το βιβλίο. Τώρα αντιλαμβάνεστε το έργο του κ Θάνου Βερέμη; Είναι αυτό ολοκληρωμένο σχέδιο; ναι η όχι; Η όλα τυχαία και αυθόρμητα γίνονται σε αυτό τον τόπο; Έτσι ξαφνικά κάποιοι αυτομολούν στο στρατόπεδο του εχθρού; Τι ρόλο διαδραμάτισαν Κ Σημίτης και Γιώργος Παπανδρέου σε όλα αυτά; Τι ρόλο διαδραματίζει το πνευματικό παιδί του Σπύρου Ασδραχά, ο κ Λεοντσίνης; Μήπως είναι υποχρέωση μας να ξέρουμε, αν είναι Τούρκος η Ρωμιός;
Να γνωρίζετε ότι, ακόμη και η ομόδοξη της Μαρία Γιαννακάκη που εντάχθηκε το Σεπτέμβριο του 2015 στον ΣΥΡΙΖΑ, υπήρξε συμπτωματικά μαθήτρια της κ Ρεπούση στο δημόσιο σχολείο, μαθαίνοντας γαλλικά! Συνέλληνες, συνελληνίδες τώρα γνωρίζετε, πως μεθοδεύουν την επιβολή των αντιλήψεων τους. Ένα ακόμη κομμάτι του πάζλ έδεσε. Σε αυτά τα επίπεδα πολιτικής, τίποτε δεν είναι στην τύχη. Πρόκειται για έντονη σύγκρουση γεωπολιτικών δράσεων, σε ένα ακήρυχτο πόλεμο επικράτησης. Το πεδίο της εθνικής συνείδησης κτυπήθηκε βάναυσα από το σύμπλεγμα των αρνησιπάτριδων, αρκετά προτού εφαρμόσουν την οικονομική παγίδα, που μας έστησαν.
Η ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Με την συμβολή του παιδαγωγικού Ινστιτούτου και των Βερέμηδων, αλλάζουν και παραποιούν την ιστορία στα σχολικά βιβλία και προχωρούν σε συστηματική αποχριστιανοποίηση. Οι λέξεις “Έθνος” και “χριστιανισμός” είναι απαγορευμένες, ώστε να διευκολυνθεί η Νέα Τάξη Πραγμάτων, να πετύχει αυτά που θέλει. Ένα Έθνος χωρίς μνήμη, χωρίς ρίζες και χωρίς θρησκευτική αυτοσυνείδηση είναι έρμαιο στις μάζες των ισλαμιστών ή των άθρησκων μασόνων.
Συγκεκριμένα στις νέες εκδόσεις των σχολικών βιβλίων, αντιπαραβάλλουν τον Μέγα Αλέξανδρο που είναι ιστορικό πρόσωπο με την παραμυθένια Κοκκινοσκουφίτσα και το θέατρο σκιών με πρωταγωνιστή τον γραφικό Καραγκιόζη, για να υποβαθμίσουν το μέγεθος της προσωπικότητας του, διδάσκουν τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου ως αγγαρεία, ενώ έχει κυριολεκτικά απαλειφθεί από τα σχολικά βιβλία ο εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου!
Εξάλλου ο Θ. Πάγκαλος είχε πει πως δεν χρειάζονται δύο εθνικές εορτές, και σίγουρα δεν το είπε διόλου τυχαία, αφού συμμετέχει στο σχέδιο κάμψης του αγωνιστικού φρονήματος των Ελλήνων.
Στο κείμενο που περιέχεται στο Ανθολόγιο της Γ΄ και Δ΄ τάξεως του Δημοτικού, με τίτλο «Τότε που πήγαμε βόλτα στον Επιτάφιο», γράφεται «σήκωσαν τον Επιτάφιο ψηλά πάνω κι όλοι περάσαμε από κάτω. Να, όπως παίζουμε το περνά-περνά η μέλισσα». Έλεος! Ο συνειρμός της κατανυκτικής ιερής στιγμής του Επιταφίου με ένα παιδικό παιχνίδι, δείχνει εσκεμμένη έλλειψη σεβασμού και είναι ιεροσυλία.
Στο βιβλίο της Γλώσσας της Ε’ Δημοτικού, υπό τον τίτλο “Κατασκευές των ανθρώπων. Ένα ελληνικό μοναστήρι” παρουσιάζεται ένα σχέδιο ελληνικού ορθόδοξου μοναστηριού, στο οποίο ωστόσο δεν υπάρχει ο σταυρός.
Στο βιβλίο της Νεοελληνικής Γλώσσας της Α’ Γυμνασίου στο κείμενο «Παράσταση» αναφέρεται στη σχολική εορτή της 25ης Μαρτίου και ο μαθητής που διαδραμάτιζε τον ρόλο του Μπότσαρη προξενεί τα γέλια των συμμαθητών του με έναν άστοχο παραλληλισμό με τον Ζορό, ενώ άθλια παιδαγωγική εικόνα είναι πως, οι κύριοι που παρακολουθούσαν τη σχολική παράσταση κάπνιζαν. Δίνουν μάχη με το παιδικό υποσυνείδητο οι πρακτορεύοντες χάκερς, που καταστρέφουν την ελληνοπρεπή εκπαίδευση. Στο τετράδιο εργασιών της Β’ Γυμνασίου κατά τις προετοιμασίες για τη σχολική εορτή της 25ης Μαρτίου είναι ευκαιρία για τους μαθητές να γλιτώσουν μαθήματα, να ετοιμάσουν σκηνικά για «κάτι Κολοκοτρώνηδες και κάτι σημαίες και δάφνες», ενώ ακολουθεί και το παρακάτω άθλιο απόσπασμα από την περιγραφή κατά την προετοιμασία των μαθητών για τη γιορτή της 25ης Μαρτίου «….πάω να κάνω κατάσταση και στον Βασίλη, για να μη με βρίζει μετά ότι χάνω μόνο εγώ μαθήματα και δεν σκέφτομαι και τον αφήνω να υποφέρει και να σκάει στη βλαμμένη τάξη μας».
Αξιοσημείωτο είναι ότι δεν υπάρχει ουδεμία αναφορά για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου σε έστω, ένα από τα δέκα στο σύνολό τους βιβλία Γλώσσας του Γυμνασίου. Κατάντησε ανόητο να ψάχνεις πλέον πατριωτισμό σε καθοδηγούμενους από την παγκοσμιοποίηση δουλόφρονες εθνοκτόνους.
Οι Παγκοσμιοποιητές της Νέας Τάξης Πραγμάτων προκειμένου να επιβληθούν θέλουν την κατασκευή απατρίδων “πολτοποιημένων” μαζών και την κατάργηση των αρχαίων και παραδοσιακών εθνών (όπως είναι η Ελλάδα). Έτσι στην Ελλάδα βάλλονται οι δύο Πυλώνες του Έθνους, η Ορθοδοξία και η Αρχαιοελληνική Γραμματεία. Θέλουν να επιβάλλουν την γενεαλογική και πολιτισμική ασυνέχεια με κάθε τρόπο. Κατασκεύασαν τον κοσμοπολίτη άθεο καταναλωτή, έτοιμο να παρακμάσει και να χάσει κάθε ταυτότητα και ιστορική συνείδηση. Στο επόμενο στάδιο θα επέλθει η ποινική δίωξη όλων όσων ασχολούνται με εθνικά και θρησκευτικά θέματα επειδή θα προωθούν υποτιθέμενες μνήμες “ιστοριών μίσους και μισαλλοδοξίας”…
Το σχέδιο να στραγγαλίσουν την αλήθεια με το να ξαναγράψουν τα ιστορικά γεγονότα προχωρεί μεθοδικά: «Δεν έπεσαν στο γκρεμό οι γυναίκες με τα παιδιά τους στο Ζάλογγο», τι έκαναν δηλαδή, παραδόθηκαν στις ορέξεις των Τούρκων; «Δεν σήκωσε την σημαία με το σταυρό ο Παλαιών Πατρών Γερμανός», Τι σήκωσε; την ποιμαντορική ράβδο, για να ορκιστούν οι αγωνιστές; «οι μάνες έδιναν τα παιδιά τους στο παιδομάζωμα με ευχαρίστηση από μόνες τους». Για να κάνουν καριέρα ως ευνούχοι και γιουσουφάκια στην αυλή του σουλτάνου η για να γίνουν γενίτσαροι φανατικοί ισλαμιστές και να αποκεφαλίσουν τους γονείς τους; «Η Θεσσαλονίκη δεν ανήκει στους Έλληνες οι ντόπιοι πληθυσμοί είχαν να διαλέξουν με ποιόν θα πάνε», μεταξύ αυτών οι Εβραίοι, που εκδιώχθηκαν από την Ισπανία και ήρθαν μετά το 1492 στην Ελλάδα και κυρίως στην Θεσσαλονίκη. «Η Ελλάδα προσάρτησε την Θεσσαλία το 1881», τι ήταν ρυμουλκούμενο βαγόνι; Δεν ήταν ελληνικό έδαφος;
Δεν πρόκειται για ηλιθιότητα αλλά για ξεκάθαρη πρακτόρικη δράση, όλο αυτό το φαινόμενο, που περιέγραψα.
Δεν πρόκειται για ηλιθιότητα αλλά για ξεκάθαρη πρακτόρικη δράση, όλο αυτό το φαινόμενο, που περιέγραψα.
Υπέρ του Βιβλίου παραχάραξης της ιστορίας το ΠΑΣΟΚ επί εποχής ΓΑΠ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΑΣΟΚ 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2007
Μ. ΜΙΧΑΗΛ: Κύριε Ραγκούση, θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής: σήμερα προέκυψε πρόβλημα με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, να μην έχει διανεμηθεί το βιβλίο της Ιστορίας, το διορθωμένο, και αυτό αποδόθηκε από τους αρμοδίους του Υπουργείου Παιδείας και στο φόρτο των τυπογραφείων λόγω των εκλογών, αλλά κυρίως στο γεγονός ότι αυτό θα αποκατασταθεί τις επόμενες μέρες γιατί πάντα αυτά συμβαίνουν λίγο - πολύ στην έναρξη της σχολικής χρονιάς. Το ΠΑΣΟΚ τι σχολιάζει επ’ αυτού;
Γ. ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ: «Στον Μεσαίωνα, τα βιβλία που ενοχλούσαν, τα έκαιγαν. Τώρα υπάρχει η σύγχρονη μέθοδος με τα βιβλία που επίσης ενοχλούν και για τα οποία δεν μπορούν να αναλάβουν ούτε την πολιτική, ούτε την επιστημονική ευθύνη να τα εκδώσουν, υπάρχει η απλή μέθοδος, σύμφωνα με την οποία, απλώς δεν τα τυπώνουν. Όμως, όλα αυτά, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οδηγούν σε ένα συμπέρασμα: είναι βαθιά λυπηρό για την Ελλάδα του 2007, βαθιά λυπηρό γι' αυτές τις νέες γενιές που εκπαιδεύονται μέσα στο σχολικό μας σύστημα, στην Ελλάδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να μην τυπώνεται για καθαρά πολιτικές και κυβερνητικές προεκλογικές σκοπιμότητες το βιβλίο της Ιστορίας της ΣΤ Δημοτικού και αυτό βεβαίως, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι είναι απαράδεκτη πρακτική, απαράδεκτη εξέλιξη».
☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆
Κάποιοι αυτοαποκαλούμενοι αριστεροί σε ΚΙΝΑΛ και ΣΥΡΙΖΑ είναι πιο δεξιοί από ότι ισχυρίζονται. Έγιναν ναι ή όχι αδίστακτοι διαχειριστές του συστήματος; Συγκυβέρνησαν ναι ή όχι με την ΝΔ; Στραγγάλισαν μαζί της το λαϊκό κίνημα. Εφάρμοσαν από κοινού την woke ατζέντα. Έγιναν υποχείρια και υπάλληλοι των ίδιων επιχειρηματιών. Ξεπούλησαν με θράσος την Μακεδονία. Έγιναν γιουσουφακια τού Ερντογάν και είναι ύποπτοι συναλλαγών, όσο δεν τολμούν νά ανακηρύξουν ΑΟΖ και νά την οριοθετήσουν με την Κύπρο. Έχουν διαφθείρει τίς υπηρεσίες καί καταστήσει αναξιόπιστη τη Δικαιοσύνη με τίς αυθαιρεσίες τους. Τι είναι αριστερό; Η κατάργηση των συλλογικών εργασιακών συμβάσεων και το μαύρο χρήμα απασχόλησης τών αλλοδαπών; Το νά τάσσονται υπέρ τής νομιμοποίησης των ελαφρών ναρκωτικών; Οι υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια είναι αριστερή αξία; Φασιστική είναι. Όταν δεξιά και αριστερά έχουν τό ίδιο κοινωνικό μοντέλο είναι δεξιοί όλοι ως όργανα τής παγκοσμιοποίησης. Μην μας παριστάνετε τούς προοδευτικούς με τούς διεθνείς τοκογλύφους εγκληματίες είστε! Ώστε ο Άσαντ ήταν το πρόβλημα και τον κατασπαραξατε; Υποκριτές όργανα του ιμπεριαλισμού και του σιωνιστικού φανατισμού είστε! Αντί για φιλόξενοι καταντησατε δουλικά ξενοφιλοι. Είστε σε σύγχυση ιδεών και αξιών. Αλλοτριωμενα υποκείμενα μίας δήθεν προοδευτικότητας στην ουσία παρακμής. Οι κοινωνικές σας ευαισθησίες είναι θύματα των κομματικών σας εγκλωβισμών. Λυτρωθείτε με αυτοδιάλυση και αποσυρθείτε. Μην μας ξαναφέρετε το σάπιο κα ευτελισμένο προσωπικό σας για φρέσκο υλικό, η μούχλα δεν κρύβεται....
A.Χ.

