Σύμφωνα με τους νόμους της τηλεθέασης, η συλλογή θαυμάτων και παραλογισμών σε συνδυασμό με μια ασύνδετη μάζα πληροφοριών αρνητικά φορτισμένων, αποτελούν την τέλεια επιτυχημένη συνταγή. Ο τηλεθεατής δεν νοείται ως  τίποτα περισσότερο από έναν καταναλωτή ατυχημάτων. Και ο καταναλωτής ατυχημάτων μέσα από αυτή την καθημερινή κατανάλωση γίνεται από μόνος του προϊόν του μεγάλου ατυχήματος. Και αν ο άνθρωπος συγκινείται περισσότερο από το ατύχημα και όχι από το νόημα, το τραγικό είναι ότι δεν αναπτύσσει χώρους μελέτης για την δική του ατομική φυσική. Να αποκρυπτογραφήσει δηλαδή, τους κραδασμούς υψηλών συχνοτήτων που δημιουργεί το ίδιο το γεγονός ή το ατύχημα.
Όταν η ζωή εμφανίζεται μόνο ως δύσκολη και βίαιη, η ικανότητα απόλαυσης «λεπτών ποιητικών αισθημάτων», να συλλαμβάνει δηλαδή κανείς τις λεπτές διακρίσεις μέσω της κριτικής σκέψης και της τέχνης φαίνεται ότι δεν έχει καμία αξία για την επιβίωση.
Τα ίδια τα γεγονότα όμως, ποτέ δεν κάνουν κάτι τέτοιο. Υπάρχουν και υπογραμμίζουν από μόνα τους, ότι την πραγματικότητα όσο πιο ξύπνιος την βιώνεις τόσο περισσότερο απλώνεται ως μάθημα και όχι ως φόβος που αγκυλώνει την πράξη.
Το μυστικό του καλού ρολογά, που έχει χαθεί σήμερα, ήταν ότι άρχιζε επισκευάζοντας μεγάλα ρολόγια και προχωρούσε σιγά-σιγά σε όλο και πιο μικρότερα. Ανέπτυσσε έτσι μια όλο και μεγαλύτερη συγκέντρωση και σιωπή και αυτό παράλληλα με τον σταθερό ρυθμό αποτελούσε την άσκηση για βαθύτερη καλλιέργεια.
Η σημερινή εξουσία της παγκοσμιοποιημένης τηλεματικής και οι κοινωνικό-πολιτικές ιδεολογίες, καλλιεργούν ακριβώς το αντίθετο. Γι΄αυτό και στηρίζονται στο ρητό:
«Κράτα το λαό σε φόβο, μόνο έτσι κατορθώνεις τη σωτηρία της εξουσίας σου».
Η βαθύτερη καλλιέργεια παραγκωνίζει τον άναρχο φόβο και αυτό αποτελεί το μέγα φόβο της εξουσίας.
Τα φαντάσματα και οι μάγισσες, οι λυκάνθρωποι και οι βρικόλακες, ο τρόμος και οι καλικάντζαροι που ροκανίζουν το δένδρο της ζωής, ας υπάρχουν ως δημιουργήματα της παράδοσης και της λαϊκής τέχνης, γύρω τους όμως ας φωτίζει την κοινοτοπία της καθημερινότητας και της εικονοποιημένης φρίκης, ο πλουραλιστικός άχρονος κόσμος των Πλατωνικών ιδεών.
 Αν θέλετε να ενημερώνεστε μέσω fb για όλες τις νέες αναρτήσεις, ακολουθήστε τη σελίδα μας επιλέγοντας τον σύνδεσμο: schooltime