πρόσφατα θέματα



Προηγούμενα πρός τό δεῖν οὕτω








Προηγουμενα ΜΕ ΠΡΟΣΗΜΟ ΕΥ











Σχετικά με την αναφορά του George Gourvelos - Το πολιτισμικό περιβάλλον - Ο πολιτικός κομπλεξισμός του αρχηγού της Συμπολιτείας Α. Ζάρρου - Διευκρίνηση του δημάρχου Ηλία Ανδρικόπουλου ότι το like στο σχόλιο του Α. Ζάρρου δεν είναι δικό του)

αναρτήθηκε από : Γρηγόρης Κλαδούχος on : Τρίτη, 28 Ιουνίου 2016 0 comments
Η προσέγγιση του George Gourvelos στην σελίδα μου στο fb με ξενίζει:

Για την 1η φράση του: Μπορούν ακόμα να αγαπούν το χωριό τους και τους συγχωριανούς τους με τα καλά και τα στραβά τους και αυτοί που ζουν εδώ. Το ότι κάποιος ζει στην Αθήνα δεν προκύπτει ότι είναι προνομιούχος αισθημάτων.

Για την 2η φράση του: Το «φεστιβάλ της Ζήρειας» είναι δημόσιο γεγονός. Και στα δημόσια πράγματα δεν έχουμε απλά δικαίωμα εκφοράς άποψης αλλά καθήκον. Αυτό είναι μέτρον πολίτη, πολιτικής παιδείας, δηλαδή πολιτισμικού περιβάλλοντος. Εγώ αγαπώ και τη φύση και την μουσική. Έχω επισημάνει το μυαλό χαρμάνι του Έλληνα, που πολλές φορές σε αυτόν μπορούμε να του αποδώσουμε το ότι «δεν ξέρει πού βρίσκεται» και επιβαρύνει τον ανορθολογισμό του. ΠΧ με την αντιμετώπιση της φύσης ως χώρο εκτόνωσης της «αστικής» ζωής. Και με την διοχέτευση μίας ψυχοκοινωνικής ανάγκης σε πολιτισμική συνθηκολόγηση με το άμετρο.
 (κείμενό μου εδώ: http://www.xn--qxaaaln1aaaihxdji.gr/index.php?article_id=392)

Για την 3η φράση του
: Ο καθένας δεν πρέπει να φροντίζει μόνο τις αγάπες του. Πρέπει να φροντίζει τα δημόσια αγαθά, το συλλογικό υποκείμενο και αντικείμενο του κοινωνικού και φυσικού κεφαλαίου. Με το «φιλείν έφυν» η Αντιγόνη δεν εννοούσε μόνο τα αδέλφια της…

(Το παραπάνω κείμενο είχε αναρτηθεί και μετέπειτα ο αρχηγός της παράταξης Συμπολιτεία έγραψε απευθυνόμενος στον G. Gourvelos "don't mix with bran...". Σε αυτό φέρεται  να έκανε Like και ο δήμαρχος Ηλίας Ανδρικόπουλος. Απόψε το βράδυ μετά την εκδήλωση για τον Ηλία Κατσούλη ο δήμαρχος δήλωσε ότι δεν έχει καμία σχέση με αυτό το like στην σελίδα μου στο facebook. Παραμένουμε λοιπόν στον κομπλεξισμό και την ανεπάρκεια του Ανδρέα Ζάρρου. Kαι στο κενό της ανακάλυψης του δολιοφθορέα).